Vanliga frågor

Här hittar du svaret på vanliga frågor. Om du undrar något mer är du välkommen att mejla oss på info@toltriding.se så hjälper vi dig.

Hur kommer jag åt mitt konto?

Klicka på "logga in" längst upp till höger på sidan och skriv in den mejladress du använde när du prenumererade på oss. Du kan begära att en inloggningslänk mejlas till dig - eller också kan du logga in med ditt lösenord.


Hur återställer jag mitt lösenord?


När du ska logga in, tryck Glömt lösenord, skriv in den mejladress du loggar in med och klicka, Skicka instruktioner, så kommer inom kort ett mejl. I mejlet, tryck återställ lösenord så kommer du till en sida där du kan välja nytt lösenord. OBS att du bara kan göra det här på datorn, inte via apparna.

Du kan också välja att logga in utan lösenord genom att begära en inloggningslänk på inloggningssidan.

Hur kommer jag till filmbiblioteket?

När du har loggat in klicka på "Katalog" längst upp på menyn för att komma till alla våra filmer.

Kan jag ladda ner filmerna och spara dem på min mobil/surfplatta?

När du använder våra appar kan du välja att ladda ner innehåll för att kunna titta även offline, när du inte har någon mobiluppkoppling.

Du kan däremot inte ladda ner våra filmer på datorn.

Varför har jag problem att spela upp ibland? Som till exempel att filmen "buffrar".

Buffring eller problem med uppspelningen har ofta att göra med din internetförbindelse. Vi rekommenderar att du har minst 25 Mbps för att få en sömlös uppspelning. Du kan också försöka med att ladda om sidan, använda en annan internetbrowser eller tömma cachen.


Kan jag skapa flera konton med samma mejladress?

Nej, varje mejladress kan bara skapa ett konto. Om du tror att du redan kan ha ett konto men inte minns inloggningsdetaljerna, använd länken för "glömt lösenordet".

Hur pausar jag min prenumeration?

För att hantera din prenumeration, logga in på ditt konto via en dator (obs fungerar inte via våra appar). Klicka på "Min sida" längst upp till höger. Du kan välja antingen att pausa eller att avsluta din prenumeration genom att klicka på "avsluta prenumeration".

Hur ändrar jag min prenumeration - eller mina betalningsuppgifter.

Logga in på ditt konto via din dator (ej via appen). Du ändrar din prenumeration och  uppdaterar dina betalningsuppgifter genom att klicka på "Min sida" i menyn längst upp på sidan. Välj Betalningsmetod och uppdatera din betalningsinformation.


Varför har mitt betalkort inte gått igenom?

När ditt kreditkort inte går igenom kan det bero på att det har gått ut. Då skriver du in dina nya kortuppgifter.

En del kreditkort kan också ha restriktioner när det gäller onlineköp. Då kontaktar du ditt kreditkortsföretag.

Hur köper jag en gåvoprenumeration?

För att köpa en gåvoprenumeration, gå in på vår sida via en dator, gå längst ner (vilken sida som helst hos oss) klicka på "

“Köp en gåvoprenumeration” längst ner. Du måste logga in på ditt konto - eller skapa ett konto om du inte. har något.

Sen väljer du den prenumeration du vill ge, väljer längd och fyller i dina betaluppgifter.

När du har köpt får du ett mejl med en kod samt en delbar länk som du kan skicka till mottagaren.


Hur får jag åtkomst till en gåvoprenumeration?

För att få åtkomst använd den link som du får av den som skänkt dig prenumerationen. När du klickar på den kommer gåvan automatiskt att lägga in på ditt konto. Om du inte har ett konto än kommer du bli uppmanad att skapa ett.

Vad har ni för återbetalningspolicy?

Vi är noga med att du ska bli nöjd med våra tjänster. Om du inte är helt nöjd kan du begära en full återbetalning inom 30 dagar. För att kunna få en återbetalning notera följande:


  1. Du måste begära återbetalningen inom 30 dagar från köpet.

  2. Ange ditt ordernummer och varför du vill begära återbetalning.

  3. Återbetalningar kan ta 5-10 arbetsdagar innan de syns på ditt konto.


Check out our Help Center
Our help center is a valuable resource for finding answers to a variety of questions. Whether you're troubleshooting a technical issue, or seeking guidance on how to navigate our website, our informative articles have got you covered.
View Help Center

Still need help?

Our team is ready to assist you!


For support please contact: email@brand.com.